شرکت‌های بزرگی در صنعت تولید لباس‌ها و وسایل ورزشی فعالیت می‌کنند؛ یکی از بهترین این شرکت‌ها توانسته به برندی مشهور و فوق‌العاده در زمینه فعالیت خود تبدیل شود، برند آدیداس می‌باشد. آدیداس برندی است که اکثر افراد با آن آشنایی دارند.

شرکت آدیداس علاوه بر تولید انواع کفش‌های ورزشی و کتانی‌های پیاده‌روی، محصولات ورزشی مختلفی را تولید و وارد بازار کرده که توانسته‌اند آن را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تأمین‌کنندگان لوازم ورزشی در دنیا تبدیل کنند. یکی از مهم‌ترین این محصولات دستکش بوکس نام دارد.

دستکش بوکس یکی از مهم‌ترین ابزارها و لباس‌هایی است که باید برای ورزش بوکس خریداری کنید. کیفیت تولید، متریال و وزن این دستکش بسیار اهمیت دارد. شما می‌توانید با خرید دستکش‌های بوکس برند آدیداس تمرین‌های آماتور و حتی حرفه‌ای را با سرعت بسیار بالایی انجام دهید. همراه ما باشید تا در این مقاله به بررسی دستکش‌های بوکس برند آدیداس بپردازیم.

چرا دستکش بوکس آدیداس + معرفی و قیمت

آدیداس؛ بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات ورزشی

قبل از این که دستکش‌های بوکس برند آدیداس را به شما عزیزان معرفی کنیم بهتر است با برند آدیداس که مشهورترین و خاص‌ترین برند تولیدکننده لوازم ورزشی است آشنا شویم. آدیداس برندی است که توانسته به دلیل شهرت بالای خود در سال‌های ابتدا فعالیت مشتریان زیادی را به سمت محصولات فوق‌العاده‌اش جذب کند.

این برند منحصر به فرد فعالیت خود را با تولید کفش‌های ورزشی شروع کرده است. محصولات این شرکت آلمانی در همان سال‌های اول پایه‌گذاری توانست محبوبیت زیادی بین افراد مختلف کسب کند. بازیکنان مشهوری مانند محمد صلاح، لیونل مسی، کریم بنزما و… با این برند بزرگ و مشهور قرارداد دارند.

 

دستکش بوکس چیست؟

دستکش کیسه‌بوکس یکی از مهم‌ترین وسیله‌هایی است که باید برای تمرین و انجام بوکس با آن آشنایی داشته باشید. این دستکش از دست‌های شما دوستان عزیز در برابر آسیب‌دیدن زمان ضربه جلوگیری می‌کند. همچنین به دلیل انجام مسابقات مختلف در زمینه بوکس، دستکش بوکس به‌گونه‌ای طراحی شده تا بتواند از بدن حریف در برابر ضربه‌های شدید محافظت کند.

مشاهده دستکش بوکس های موجود

برای این کار از متریال‌های خاصی استفاده کرده‌اند که علاوه بر نرمی وزن این دستکش را کاهش دهد. دستکش بوکس قسمت‌های مختلف دستان شما دوستان عزیز را پوشانده و دارای فرم خاصی می‌باشد. این فرم مشت‌زدن را برای شما ساده‌تر و حرفه‌ای‌تر می‌کند.

 

انواع دستکش بوکس آدیداس

مدل‌های مختلفی از دستکش بوکس وجود دارد که باید با آن آشنایی داشته باشید. در واقع اگر قصد خرید دستکش بوکس آدیداس را دارید باید انواع مدل‌های این دستکش را بررسی کرده و ببینید که هر کدام از این مدل‌ها چه ویژگی‌هایی دارند. انواع مدل‌های دستکش بوکس آدیداس شامل موارد زیر می‌باشند. شما دوستان عزیز می‌توانید این مدل‌ها را از فروشگاه‌های معتبر و ارائه دهنده دستکش‌های بوکس خریداری کنید.

انواع دستکش بوکس آدیداس

دستکش‌های آموزشی

ساده‌ترین و ارزان‌ترین مدلی که برند آدیداس از دستکش‌های بوکس تولید و وارد بازار کرده است دستکش‌های آموزشی هستند. دستکش بوکس آموزشی همان‌طور که از نامش مشخص است برای افراد آماتور و تازه‌کار طراحی شده تا بتوانند به‌راحتی فوت و فن‌های مختلف بوکس را بیاموزند.

این دستکش‌ها علاوه بر قیمت مناسب دارای تعادل فوق‌العاده‌ای بین وزن و امنیت هستند. اگر به دلیل ناشی بودن در بوکس ضربات اشتباهی انجام بدهید، این دستکش از انگشتان شما عزیزان محافظت خواهد کرد. شما می‌توانید به کمک دستکش بوکس آدیداس مدل تمرینی کیسه‌های سنگین را به‌راحتی مشت زده و دستان خود را قوی کنید.

 

دستکش اسپارینگ

یکی دیگر از مدل‌هایی که برند آدیداس برای دستکش‌های بوکس تولید می‌کند دستکش‌های اسپارینگ هستند. این دستکش‌ها نسبت به دستکش‌های آموزشی وزن بیشتری داشته و به شکلی پر شده‌اند که آسیبی زیادی به حریف خود وارد نکنید.

دستگاه‌های اسپارینگ در وزن‌های مختلفی مانند 450 و 500 گرم تولید می‌شوند که می‌توانید نسبت به نیاز یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. برند آدیداس مدل‌ها و طرح‌های مختلفی از این دستکش تولید و روانه بازار کرده است.

کلیک کنید؛ راهنمای خرید دستکش بوکس

دستکش مسابقه

و اما حرفه‌ای‌ترین مدلی که از دستکش بوکس وجود دارد دستکش‌های مخصوص مسابقه هستند. دستکش بوکس آدیداس مسابقه‌ای مدلی حرفه‌ای می‌باشد که برای افراد آماتور مناسب نبوده و نیاز آن‌ها را پوشش نمی‌دهد. این دستکش‌ها فوق‌العاده سبک بوده و وزن آن‌ها بین 200 تا 350 گرم می‌باشد. این موضوع باعث شده تا مشت اندازی برای مسابقات حرفه‌ای و سریع را برای شما قادر سازد.

این نوع دستکش‌ها در دو مدل چسبی و بنددار ارائه می‌شوند. مدل‌های بنددار به شکلی هستند که می‌توانید میزان شل یا سفت‌بودن دستکش را تنظیم کنید. دستکش بوکس مسابقه ای به نحوی طراحی شده که علاوه بر وزن پایین بتوانید به بهترین شکل از دست شما در برابر ضربات محکم محافظت کند.

انواع دستکش بوکس آدیداس

 

ویژگی‌های دستکش بوکس آدیداس

آیا تابه‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا دستکش‌های بوکس برند آدیداس محبوب هستند؟ آدیداس برند فوق‌العاده‌ای در زمینه محصولات ورزشی بوده و توانسته با تولید محصولات خاص بازار را به دست خود بگیرد. دستکش‌های برند آدیداس ویژگی‌های مختلفی دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوام فوق‌العاده زیاد
  • محافظت بالا در برابر ضربات مختلف
  • استفاده از مواد و متریال‌های مختلف به همراه قابلیت تنفس
  • دارای جنس رویه چرمی
  • تنوع بالا در طرح و نقش

دستکش بوکس آدیداس

قیمت دستکش بوکس آدیداس

برای این که بتوانید از دستکش بوکس آدیداس استفاده کنید باید هزینه‌ای نسبتاً بالا را برای خرید این دستکش‌ها بپردازید. آدیداس برندی فوق‌العاده مشهور و معروف بوده و همین دلیل نیز باعث شده تا محصولات آن مشتریان زیادی داشته باشد.

کیفیت محصولات آدیداس نسبت به برندهای معمولی بالاتر بوده و به شکلی است که عمری طولانی دارد. به همین دلیل می‌توانید تا سالیان سال از محصولات این برند نهایت استفاده را ببرید. تمامی این دلایل موجب شده تا قیمت دستکش‌های آدیداس نسبت به دیگر برندهای معمولی گران‌تر باشد.

سخن پایانی

دستکش بوکس یکی از مهم‌ترین لوازمی است که برای انجام ورزش بوکس به آن نیاز دارید. این دستکش فوق‌العاده به شکلی طراحی شده که علاوه بر محافظت از دست شما عزیزان در برابر ضربات محکم، از آن در برابر آسیب‌زدن به حریف نیز جلوگیری می‌کند.

برند آدیداس بهترین دستکش‌های بوکس را در دنیا تولید می‌کند که مشتریان بسیاری داشته و کیفیت تولید آن نیز بسیار بالا است. در این مقاله دستکش‌های بوکس آدیداس را به شما عزیزان معرفی کردیم تا به‌راحتی نسبت به خرید این دستکش‌های محبوب اقدام کنید.

مشاهده در سایت آدیداس

درباره محمد خوئینی

سلام! من محمد خوئینی هستم، از اونجایی که من چندین سال سابقه در رشته های رزمی (ووشو) دارم، این فروشگاه برای من یک فرصت عالی بوده تا تجربیات و دانش خودم رو در این زمینه به کار ببرم. من از کودکی علاقه زیادی به رزمی داشتم و به همین دلیل وارد این رشته شدم. از آن زمان تاکنون، تجربیات زیادی در این زمینه کسب کردم و اینجاست که تصمیم گرفتم که این تجربیات رو با دیگران به اشتراک بذارم. هر گونه پیشنهاد یا انتقادی که داشتید را با ما در میان بگذارید تا بتوانیم بهبود و پیشرفت خود را ادامه دهیم. با تشکر از همه شما که این متن را مطالعه می‌کنید و از حمایت و همراهی‌تان. به امید دیدار در فروشگاه "کیسه بوکس"!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *