با توجه به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، پس از اتمام قرارداد سرمربیان تیم‌های ملی بزرگسالان، فدراسیون ووشو از تلاش‌های امیر اوجاقی سرمربی و علی دهقان مربی تیم ملی ساندای مردان و راضیه طهماسبی سرمربی تیم ملی ساندای بانوان قدردانی کرد و آرزوی موفقیت برای آن‌ها را داشت.

امیر اوجاقی

امیر اوجاقی

سپس، اسامی کادر فنی جدید تیم‌های ملی ووشو در رده سنی بزرگسالان به شرح زیر اعلام شد:

  • سرمربی تیم ملی ساندای مردان: علی (کیوان) شیرآقایی
  • مربیان تیم ملی ساندای مردان: حمید زرینی و علیرضا رضایی‌منش
عکس کیوان شیرآقایی و حمید زرینی

عکس کیوان شیرآقایی و حمید زرینی

بر این اساس، علی (کیوان) شیرآقایی به عنوان سرمربی و حمید زرینی و علیرضا رضایی‌منش به عنوان مربیان تیم ملی ساندا مردان ایران معرفی شدند.

همچنین، الهه منصوریان به عنوان سرمربی گری تیم ملی ساندای بانوان انتخاب شد.

الهه منصوریان

الهه منصوریان

تیم ملی ساندای بانوان یکی از موفق‌ترین تیم‌های ورزشی ایران است که در رقابت‌های بین‌المللی با حضور قوی و عملکرد برجسته خود، افتخارات بزرگی کسب کرده است. با تلاش و تمرینات فراوان، اعضای این تیم به عنوان نمایندگان ایران در مسابقات بین‌المللی به خوبی نام کشور خود را محکم می‌کنند و از توانایی و استعداد بالای خود در این ورزش برخوردارند.

در بخش تالو نیز، فدراسیون ووشو ضمن تمدید قرارداد فرشاد عربی و محبوبه کریمی سرمربیان تیم‌های ملی تالو مردان و زنان کشورمان، با این دو سرمربی به همکاری ادامه خواهد داد.

ورزش تالو یک ورزش سنتی و محبوب در ایران است که به صورت گروهی یا فردی انجام می‌شود. این ورزش شامل حرکات انعطاف‌پذیری، تعادل و قدرت بیشتری است که به بهبود سلامتی و فیزیکی افراد کمک می‌کند. انجام تمرینات تالو باعث تقویت عضلات، افزایش انعطاف پذیری و کاهش استرس و اضطراب می‌شود. به علاوه، این ورزش به عنوان یک شکل هنری نیز شناخته می‌شود که از زیبایی و هماهنگی حرکات برای جذب توجه استفاده می‌کند.

فدراسیون ووشو ایران اعضای کادر فنی تیم‌های ملی جوانان و رده‌های سنی پسر و دختر کشورمان را به صورت زیر اعلام کرد. در ساندا پسران و دختران، به ترتیب رامین موحدنیا و مریم هاشمی به عنوان سرمربیان دو تیم جوانان و رده‌های سنی ایران معرفی شدند.

مریم هاشمی

در بخش تالو نیز مریم معماری به عنوان سرمربی و ناهید پورشبانان به عنوان مربی تیم دختران منصوب شدند. در تالوی پسران نیز احسان پیغمبری و حمیدرضا پارسی مقدم به ترتیب مسئولیت سرمربیگری و مربیگری این تیم را بر عهده گرفتند.

تیم‌های ملی تالو و ساندا بزرگسالان کشورمان خود را برای پیکارهای انتخابی جام جهانی 2024 آماده می‌کند. بر همین اساس مرحله نخست اردوی تیم ملی کشورمان از 14 اسفند آغاز خواهد شد.

 

سرمربی تیم ملی بر چه اساسی انتخاب می شود؟

انتخاب سرمربی تیم ملی یک فرآیند حساس و حیاتی است که بر اساس مجموعه‌ای از عوامل و معیارها انجام می‌شود. این معیارها شامل تجربه و دانش فنی، سابقه کاری، موفقیت‌های قبلی، روش‌های آموزشی، ارتباطات بین فردی، استعدادهای رهبری و توانایی هماهنگی با بازیکنان می‌شود. علاوه بر این، شخصیت و اخلاقیات سرمربی نیز نقش بسیار مهمی در انتخاب او دارد. ترکیب صحیح این عوامل می‌تواند تأثیر بسزایی بر عملکرد و پیشرفت تیم ملی داشته باشد.

مطلب قطع همکاری تیم ملی ووشو با امیر اوجاقی و علی دهقان به پایان رسید! نظرتان را در بخش نظرات برای ما بفرستید. سپاس

درباره محمد خوئینی

سلام! من محمد خوئینی هستم، از اونجایی که من چندین سال سابقه در رشته های رزمی (ووشو) دارم، این فروشگاه برای من یک فرصت عالی بوده تا تجربیات و دانش خودم رو در این زمینه به کار ببرم. من از کودکی علاقه زیادی به رزمی داشتم و به همین دلیل وارد این رشته شدم. از آن زمان تاکنون، تجربیات زیادی در این زمینه کسب کردم و اینجاست که تصمیم گرفتم که این تجربیات رو با دیگران به اشتراک بذارم. هر گونه پیشنهاد یا انتقادی که داشتید را با ما در میان بگذارید تا بتوانیم بهبود و پیشرفت خود را ادامه دهیم. با تشکر از همه شما که این متن را مطالعه می‌کنید و از حمایت و همراهی‌تان. به امید دیدار در فروشگاه "کیسه بوکس"!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *